Wat is My Baguette?

My Baguette is een instapklare app beschikbaar voor iOS en Android, gemaakt voor zowel een smartphone als tablet.
Het stelt zaakvoerders van een broodjeszaak, snackbar,... in staat om hun producten te verkopen op een vlotte manier en zo hun omzet te vergroten.

Starten met de app is gratis!
Afhankelijk van uw noden vragen wij enkel een vaste vergoeding per maand, ongeacht of u 100 bestelling of er 10.000 ontvangt per maand.
U weet dus altijd wat jouw onkosten zijn, ongeacht het verkochte volume.


Weergave voor de klant
Home screen Overzicht van uw zaak voor de klant Weergave menukaart voor de klant Bestelling van een product


Hoe werkt My Baguette?

Om te starten met My Baguette hoeft u enkel de gratis app te downloaden op uw smartphone/tablet.
Als zaakvoerder raden wij aan een tablet te gebruiken voor het ontvangen van bestellingen, het grotere scherm maakt het eenvoudiger om te werken en bestellingen af te handelen.

Nadat u de app op uw telefoon of tablet heeft geïnstalleerd kan u een account aanmaken, na voltooiing hiervan kan u starten met het aanvullen van uw gegevens.
Na het aanvullen van uw gegevens kunnen klanten u al terugvinden in de app, jouw zaak wordt automatisch weergegeven in een lijst van zaken in de buurt waar de klant zich op dat moment bevindt.
U kan ook uw eigen menukaart publiceren, klanten kunnen in de app dan al jouw producten raadplegen, deze functie is volledig gratis!


Registratie
Registratie Gegevens van jouw zaak Sociale media kanalen en logo van de zaak


Menukaart

Jouw menukaart publiceren in de app is gratis, op deze manier kunnen klanten alle aangeboden producten raadplegen.
De menukaart bezit volgende functies:

  • Verdeel producten onder in groepen
    Voorbeeld: Broodjes, Pasta's, Dranken,...
  • Geef een code aan aan ieder product
    Een code kan makkelijker werken voor het afhandelen van bestellingen
  • Naam van het product
  • Basis prijs of een promo prijs
  • Schakel ieder product in/uit of het beschikbaar is voor takeaway/delivery
  • Extra informatie
  • Productfoto (eigen foto of kies uit een bibliotheek van standaard foto's)
  • Keuzeselectie (incl mogelijkheid tot een meerprijs per selectie)
    Voorbeeld: Broodje: Wit, bruin, meergranen,...
  • Toevoegingen (incl mogelijkheid tot een meerprijs per selectie)
    Voorbeeld: Extra ui, Sauzen,...
  • Allergenen informatie

Menukaart
Productinformatie Productfoto en keuzemogelijkheden Toevoegingen Allergenen informatie


Aan tafel, takeaway of delivery

Aan tafel:
Doormiddel van een unieke tafelcode mee te geven aan de klant kunnen enkel klanten aanwezig in de zaak een bestelling plaatsen.
Combineer deze mogelijkheid met een online betaling om het contact met de klant tot een minimum te beperken in tijden van corona.

Takeaway:
De klant komt op een afgesproken tijdstip zijn bestelling ophalen in de zaak.

Delivery:
U brengt de levering tot bij de klant op het afgesproken tijdstip.

Deze 3 opties kan u afzonderlijk in of uitschakelen.

Bijkomend kan u als zaakvoerder de bestellingen spreiden zodat niet alle klanten op hetzelfde tijdstip een bestelling kunnen inplannen.



Afhandelen van bestellingen

In de My Baguette app kan u bestellingen ontvangen en afhandelen.
Via allerhande instellingen kan u alles naar uw hand zetten zodat de app naadloos aansluit aan uw werkwijze.
Ook het online betalen behoort tot de mogelijkheden.
We sommen even de meest belangrijke mogelijkheden voor u op:

  • Bestellingen komen binnen op een overzichtelijk scherm
  • Melding bij iedere nieuwe bestelling
  • Overzicht van de bestelling kan u ook per e-mail ontvangen
  • Accepteer elke bestelling of wijs ze af
  • Online betalingsafhandeling, bij een geweigerde bestelling ontvangt de klant automatisch een terugbetaling
  • Beperk het aantal bestelling om te grote drukte op één bepaald tijdstip te voorkomen
  • Schakel afhalen of levering individueel uit of in
  • Stel een minimum bedrag in voor een levering
  • Reken een toeslag aan voor leveringen
  • Stel een bedrag in waarop leveringen gratis worden.
  • Print bestellingen af op een bon. (Meer info over ondersteunde printers)
  • ...

Bestellingen
Bestellingen overzicht Bestelling details Bestelling details
Instellingen voor afhalen Instellingen voor leveringen Instellingen voor leveringen en app voorkeuren


De belangrijkste functie's op een rij

  • Gratis app voor de klanten beschikbaar in de Google Play Store en de Apple App Store.
  • Gegevens en locatie van jouw zaak onmiddellijk beschikbaar voor jouw klanten.
  • Gratis publicatie van jouw menukaart.
  • Per product op uw menukaart kan u keuzes (wit, bruin broodje,...), extra's (ui, saus,...) en alergenen informatie aangeven.
  • Vergezel ieder product van een (zelfgemaakte) foto of kies een afbeelding uit onze voorgeprogrammeerde bibliotheek.
  • Stel een promoprijs in voor elk product.
  • Ontvang bestellingen en handel ze af via een handig overzicht.
  • Klanten listing dat een handig overzicht geeft van jouw trouwste klanten.
  • Verkoopsstatistieken met handige grafieken en tellers.
  • Contactgegevens zijn altijd beschikbaar voor de klant.
  • Verwijs jouw klant naar jouw sociale media kanalen.
  • Gratis uploaden van jouw logo/foto.
  • Gratis publicatie van jouw openingsuren en verlofperiode.
  • Schakel takeaway of levering afzonderlijk in of uit.
  • Limiteer het maximum aantal bestelling om grote drukte te vermijden.
  • Stel een buffertijd in tussen het plaatsen van een bestelling en het afhandelen ervan.
  • Bestellingen kunnen ook ontvangen worden per e-mail.
  • Mogelijkheid om een bonnenprinter aan te sluiten.
  • Online afrekenen van iedere bestelling.
  • Mogelijkheid tot het weigeren van een bestelling met automatische terugbetaling.
  • Vaste vergoeding ongeacht het aantal bestellingen of verkochte producten.
  • Keuze uit verschillende abonnementsformulles afhankelijk van jouw noden.
  • ...



Nog vragen?

Heeft u nog vragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.